WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

čtvrtek, dubna 27, 2006

Ohm Square.Live


Publikováno 7. září 2005...

V rámci letošního ročníku ústecké Střekovské Mumie, konkrétně pak druhý den a stage číslo 1 (což bylo/je/bude parkoviště hradu Střekov), vystoupili také znovu se probudivší k životu Ohm Square. Nikdy jsem je neposlouchal, něco od nich jsem slyšel maximálně tak na nějakém soundtracku (od Muchowa pochopitelně). Nevěděl jsem do čeho jdu. Znalosti by se daly spočítat na prstech jedné ruky: zpívá Charlie One, je tam Honza Čechtický aka Jan2 a šňůru s nimi na kytaru jede Jarda Helešič, co tak (ne)slavně skončil u Support Lesbiens. Který teda hrajou fakt "vostrej rokec", kvůli němuž museli Helešice vyprovodit, protože prý byl moc pop. Oba singly "rokecSupportů" mě opravdu zvedaj' ze židle jako. Ale to byla odbočka. Koncert byl asi takhle. Podle toho, co říkala Charlie One mezi skladbama se dalo vyčíst, že se soustředili především na novinku Love Classics. Divíte se? Já ne. Zazněly samozřejmě i starší věci, ale nejsem schopen sloužit v tom, jaké, protože vážně nemám ani tušení. Jen tak mimochodem, zpěvačce to moc slušelo a bylo poznat, že není z Čech. Její snahy rozproudit krev v publiku totiž nepůsobily vůbec křečovitě a navíc se jí to nakonec povedlo. Hej, hej, hej...stejně jako s Umakarty naprostá spokojenost.

Co mě zaujalo? Pozměněný text skladby Wounds On A Cherry Tree (ta z Ondříčkových Samotářů): "There's boy with the broken face / He had been to the CzechTek".

P.S. Doufám, že ten odposlech byl správně.