WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

středa, září 06, 2006

When The Sun Goes Down


Nic proti nim, dal jsem jim devět. Protože mi ta deska přijde zábavná & nepátrám po tom, kde co obšlehli. Nebo by v tý minulý větě měl bejt minulej čas? Neslyšel jsem to album už pár měsíců, neslyšel jsem z něj už pár měsíců snad ani tón (remixy/bootlegy se nepočítaj, jasný?). Nechybí mi. Navíc takový The Automatic jsou pro mě víc. Ve všem. Ale ty nebyli nominovaný.

Letošní Mercury Prize přiklepli Opičákům. Překvapivě. Gratuluju a přidávám jeden krásnej citát: "Svět je zvláštní místo a showbiz je jeho nejdivnější část." Kdo to řekl?

P.S. Seznam poraženejch = Isobel Campbell and Mark Lanegan, Editors, Guillemots, Richard Hawley, Hot Chip, Muse, Zoe Rahman, Lou Rhodes, Scritti Politti, Sway, Thom Yorke.

Komentáře:

Blogger Mr. Hide napsal...

:-))))))))))) ten citat zni jako reklamni slogan, nezda se ti?

6/9/06 15:07

 
Blogger Karel Veselý napsal...

tyjo, to uz tu cenu mohli rovnou hodit z mostu do Temže. měli ji dostat guillemots.

7/9/06 23:57

 
Anonymous Anonymní napsal...

Ba naopak. Ironické "překvapivé" je zcela na místě. ;)

10/9/06 15:28

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu