Rip Off Collection
Psal takhle před několika měsícema Destroyer, to když si koupil akustickýho Taylora, že printová reklama vlastně už mele z posledního a většina z toho stojí za hovno. Když to zesumíruju. Jeden argument proti. Pokud se budou reklamy do tiskovin dělat takovým způsobem, co použila indická agentura JWT pro kolekci Rip Off (ano, jsou to džíny s roztrhanýma nohavicema), myslím, že by se to médium nemuselo tak rychle zahazovat hlínou.
Teď aby nedošlo ke komunikačnímu šumu. Nemám na mysli, aby všechny časopisy teď vypadaly jako trhací kalendáře. Krátce: Kreativita by přeci měla chodit ruku v ruce se zábavou. Nebo se pletu?
Jo, vždycky to nejde, to je pravda. Další argument?
Monte Carlo Jeans: Rip Off Collection Print Ad
Teď aby nedošlo ke komunikačnímu šumu. Nemám na mysli, aby všechny časopisy teď vypadaly jako trhací kalendáře. Krátce: Kreativita by přeci měla chodit ruku v ruce se zábavou. Nebo se pletu?
Jo, vždycky to nejde, to je pravda. Další argument?
Monte Carlo Jeans: Rip Off Collection Print Ad
Komentáře:
vtipny. a dobry.
20/1/07 09:35
Okomentovat
<< na hlavní stranu