WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

sobota, ledna 20, 2007

Do You Wanna See A Ghost


Módní vlna amerických remaků kultovních japonských horrorů už tu pár let je a těžko říct, kdy se producenti přestanou prohrabovat archivama "Země vycházejícího slunce". Pulse je jedno z těhle trendy dítek. V Americe měl premiéru už v srpnu, Slováci se podívají v březnu, u nás se s největší pravděpodobností objeví až na DVD. Modří už mají staženo, ale o to tady ve skutečnosti vůbec nejde. Když se film, co si vysloužil/přiřknul nálepky jako "horror", "mysteriózní" a "thriller", rozhodne do kina nalákat lidi, nesmí podcenit atmosféru už od propagace.

Ve filmu hrajou roli duchové, který komunikujou s naším světem pomocí moderních technologií - mobily, rádia a monitory kompjůtrů. Barcelonská agentura CP Proximity pochopila. Výsledek její práce je hodně zajímavě řešenej a rozhodně nekončí tam, kde si někdo může myslet.

!I když je to jenom reklama, promo, rozhodně se tomu vyhněte, pokud jste kardiak nebo slabší povaha. Nebo obojí. Opravdu!

I Want To See A Ghost... (Pulse Promotion Web Page)

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

Sice je to nejpodstatnější založený na principu, sleduješ pozorně, co se děje na obrazovce a najednou střih, zkrvavená hlava a hlasitej výstřik, nicméně všechno to ostatní, se mi líbí!

21/1/07 18:56

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu