WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

neděle, dubna 08, 2007

What I've Done


Singl, co má lidi nalákat na Minutes To Midnight, je nudná hrůza. Pamatuju, jak jsem na nich byl v T-Mobile Areně, Chester měl tenkrát sádru na ruce a Shinoda to během přestávky mezi skladbama koupil žlutou plastovou kachničkou nad levý koleno, za což slušně poděkoval. Krmili nám uši, že při turné k Meteoře projeli hodně velký kus světa, ale že my jsme to "most fucking amazing crowd in the world". Uměl jsem všechny texty zpaměti a byl to fajn zážitek. Na Linkin Park mě bavil ten mix rapu a zpěvu, což nebylo už tehdy nic převratnýho a třeba Mike Patton si na to vystačil sám (a výsledek byl samozřejmě mnohonásobně kvalitnější). Ale bavilo mě to, track Faint budu mít rád už napořád a třeba remixový Reanimation si taky ještě občas poslechnu. What I've Done úplně rezignovalo na věci, co dělaly Linkin Park tím, čím byli. Vyvařený klavírní motiv, Chester bez Mikea a po prvním poslechu naprostý nezájem si to zopakovat. Navíc ten rebranding (dá se ten termín takhle použít?) mi vůbec nesedí. Nový logo je bez nápadu, booklet taky vypadá směšně (Shinodův příspěvek vypadá opravdu jako zredukovaný na minimum). Z nu-metalu emo-popem? Asi to tak bude.

Patetická zkratka: Takhle se přichází o hrdiny. (úsměv)

Linkin Park - What I've Done

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

Pri Pop od jsem si to kdysi poradne uzil, stejne tak pri (What's the story) Morning glory nebo Be here now. A nikdy se za to nebudu omlouvat. Sobe uz tuplem ne. Byly to fajn casy:) Take it easy.

9/4/07 01:09

 
Blogger tucznak napsal...

vzdyt jo. asi ten post vyznel trochu jinak, nez jsem zamyslel.

:)

9/4/07 01:20

 
Blogger Jan Binder napsal...

Fuj a fuj a fuj a fuj...

10/4/07 12:04

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu