WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

úterý, května 01, 2007

I've Got God On My Side


Ve škole odstartoval závěrečnej projekt. Tři předměty do jednoho, hra o zápočet. Takže to tady bude teď dost chudý, řekl bych. V neděli na Sedmičce úplně překvapenej Sporto. Mám postahovaný všechno, co Bourek se Šampónem dali k dispozici. Dost potencionálních hitovek. Recommandé, napsali by v Rock&Popu určitě. (Věřím ti, Tome!)

A Kids On TV to na Strahově slušně rozsekali. A mimochodem - Shitdisco jsou víc než Klaxons.

Update (20.30): Fakt jsem si na nich ujel!

"Kelly, you're my queen, number one."

foto: sofii (freemusic.cz)

Sporto on MySpace

Komentáře:

Blogger olivia napsal...

taky jsem si je onehdá postahovala, páč se mi nechtělo věřit těm lilkovo chvalozpěvům a žasla jsem :)

1/5/07 21:55

 
Blogger nuclr napsal...

konečně někdo uznal kvality Shitdisca.... Dream of Infinity je takový psycho, že mě to posouvá do jinejch dimenzí....

3/5/07 01:31

 
Anonymous Anonymní napsal...

Taky jsem nevěřil a pak se divil...

5/5/07 09:53

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu