WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

sobota, září 01, 2007

Scissorhands


Jedna z těch kapel, co jim můžete vyčítat spoustu věcí. Od image po hráčský umění. Taky je v nich cítit hromada dalších formací a v disertační práci o původnosti & opravdovosti by svoje místo určitě našli jedině jako příklad. Sekaný riffy, zpěv na hranici (ale pro někoho naprosto pochopitelně úplně přes čáru), indie punk. Sympatický kluci se sympatickýma hrdinama v kolonce favourite bands.

Včera jsem je viděl naživo a spálili mě jako papír.
Měl jsem z toho radost.
Plzeň!

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

mas pravdu, bylo to dobry. prekvapive dobry...

3/9/07 14:52

 
Anonymous Anonymní napsal...

já se po tomcat & both pussycats musel na chvíli odebrat a střihorukáče jsem propásnul. nevadí. možná příště. spíš se trochu bojim, aby mě taky uchvátili. mám pocit, že je to, jak píšeš, víc o image a sympatických hrdinech v kolonce favourite bands než o muzice a nějakym přínosu, o sdělení ani nemluvě.

4/9/07 12:08

 
Blogger tucznak napsal...

neni to vic o image nebo o sympatickych hrdinech, spis jsou to snadny cile, pokud se do scissorhands chces zacit trefovat.

nedefinujou novej zanr, tim prinosem ted nejak nevim, co myslis (jakej je prinos napr. poslednich dvou alb r.e.m., krome toho, ze ukazuje, ze panove jeste udrzi nastroje - :)).

hlavni je, jestli jim to slape. a to slape. a je to zabava. nicmene tvoje krevni skupina to asi nebude...

4/9/07 12:34

 
Anonymous Anonymní napsal...

neviděl jsem, netrefuju se, soudim jen z bandzone a tvyho hodnoceni, proto me az tak moc nemrzi, ze jsem to propasnul. urcite to ale spatny nebude, priste no..

r.e.m. jsou legendy se vsim vsudy. nemuzes porovnavat 15. desku kapely, ktery tahne na 50 let s indie scenou. btw around the sun mela sdeleni jasny: tahni bushi! a to, ze je delaj uz treti dekadu nadprumerne kvalitni muziku, tu nema cenu rozpytvavat.. :)

4/9/07 12:45

 
Anonymous Anonymní napsal...

i

4/9/07 12:45

 
Anonymous Anonymní napsal...

co rikas na mumii? (asi recnicka otazka..) nebejt tam plno znamejch a nebejt to na krasnym hrade, tak me tam mimo priessnitz, otviraku bez peri a 'i z jinych duvodu, nez jen hudebnich' prostitutes (pamatuju, jak mi carlost behem konciku rikal: tyve, zas takovej objev to neni) neoslovilo nic. ferrari hruza, ty umely hiphopy taky, no a sranda byla i plnmn mackajici cudliky.

4/9/07 12:55

 
Blogger tucznak napsal...

bavilo me to vcetne ferrariho a vyjma le pneumatiq. :)

4/9/07 23:15

 
Blogger majk napsal...

uf, už sem se lek, že se ti líbilo úplně všechno..

5/9/07 13:18

 
Anonymous Anonymní napsal...

Omlouvám se, že tě tahám někam, kde možná nechceš být, ale mně osobně by moc zajímalo, jak se popereš s touhle řetězovkou:)
http://tittletattle.blog.cz/0709/4-x-4-vzpominky

5/9/07 19:53

 
Anonymous Anonymní napsal...

mně = mě:D

5/9/07 19:58

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu