WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

pondělí, dubna 14, 2008

Am I Dead?


Ne. A ani tenhle blog neumřel. Jenom se mi sešlo trochu víc věcí, které byly proti tomu, aby se tu mohlo pravidelně něco objevovat. Hlavně, v Praze jsem byl od ledna offline, a když už jsem se někam dostal na net, dostalo přednost vyřizování mailů, konference a krátký pokecání s lidma, co mi po switchnutí zahnízdili v contact listu iChatu. A když jsem se na víkend dostal domů, na rychlou linku, dostala přednost zase práce, který je teď opravdu hromada a budu mít co dělat, aby mi z toho nepraskla hlava. Ale proč je tu teda tenhle výkřik? Od úterý konečně UPC internet na dvou megabitech a vzduchem. Takže se snad blýská na lepší časy. 

Titulní fotografie nepřímo odkazuje k jedné desce, kterou jsem už dlouho neslyšel, a jednomu pánovi, který na můj vkus až moc polopaticky spojuje texty Iana Curtise s jeho zážitky. A měl bych i pár dalších výhrad. Jinak se mi ten film ale líbil. Za takových 70%.

Dík, že jste se mnou. He he.

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

To je dost, žes o sobě dal vědět.

15/4/08 12:18

 
Anonymous Anonymní napsal...

Hele, a jako Adium nic? To by ti pak nějaký "svičnutí" mohlo bejt u zádi... ;-)

19/4/08 18:57

 
Blogger tucznak napsal...

2 davi2: presne tak, adium nic. kdyz jsem nad tim tak premyslel, takhle mi to docela vyhovuje.

btw. co se tyce tech stop, tak pry budou zcela novy, takze vyckej casu a o prazdninach na to muzes skocit.

:)

20/4/08 15:45

 
Anonymous Anonymní napsal...

OK, zvážím iChat. Na stopy si počkám tedy... ;-)

1/5/08 20:50

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu