WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

úterý, prosince 04, 2007

Relaunch


Web Experimentálního prostoru MUMIE redesignován. Jedu minimalismus a dal jsem si záležet. Nějaký problémy se zobrazováním u IE6, ale Mozilla Firefox, Opera i Internet Explorer 7 se tváří na novej ksicht přívětivě. Feedback? Budu moc rád.

Experimentální prostor MUMIE, Ústí nad Labem

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

deepnet se tvari taky privetive... je to pekny

4/12/07 11:41

 
Anonymous Anonymní napsal...

lukasi, jak uz sem psal - je to pekny. jedna perlicka -vcera mi volala pani, jestli davame kurz negativniho mysleni, aniz bych novej web podrobne znal, vysvetlil jsem ji, ze to tam proste nekde najit musi...nakonec to nasla. kdyz jsem ji pak prodaval lupeny, vsim jsme si, ze se tak nejak uculuje...jojo, bylo ji kolem 40...je dobry, ze si ten web clovek musi projit...jo - a diky za nej...cau petr

4/12/07 15:57

 
Blogger Jan Binder napsal...

Já vím, že budu ošklivej ale:
Technologicky zastaralý a s poměrně velkým množstvím chyb. Proč Ti to špatně funguje v IE6 pozná člověk, aniž by otevřel zdroják. Zjednodušeně řečeno, tabulkové elementy mají v každém IE jinak zvolené defaultní hodnoty svých parametrů, proto se Ti to zobrazuje pokaždé jinak.
A ač je to graficky velmi pěkné, je to naprosto nepřehledné a nepraktické.

5/12/07 13:46

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu