WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

pondělí, prosince 03, 2007

What Am I, What Am I, What Am I


Dneska krátký ale dost zajímavý rozhovor s Destroyerem na téma One Minute Cardinal. Debutová deska Sporto nás postavila proti sobě, abysme se na konci tak nějak dohodli. Recenze pro New Music Magazine bude asi chutná. Nevím, jak pro toho, kdo ji bude číst, ale když si teď zrekapituluju, co všechno mě napadá, bude to asi hodně dlouhý povídání. A nebo bude těžký ho zestručnit.

Ve středu pustil 3.14 v Akropoli If You Got The Money od Jamieho T a to byla první věc po všech těch chvalozpěvech všude, která mě donutila si tu desku sehnat. Není nad to, když se někdo trefí přesně do nálady. Žádná ultra odvářka z Panic Prevention nepřišla (zatím nebo opravdu žádná nepřijde?), ale několik hitovek tam je. Alicia Quays a bonusovka Nothern Line jsou teď moji favoriti.

Oprava předposledního postu. V Ústí nad Labem se tancuje, pokud hraje něco, co všichni aspoň napůl důvěrně znají, a nebo jsou zbouraní. Na letošek už mám delší dobu hodně žhavýho kandidáta na hudební opruz roku, i když to s 2007 nemá, co se data vydání týče, nic společnýho. Mám obavu, že v Ústí nad Labem se bude tancovat na to, na co se tancuje jinde, až v době, kdy se jinde zase bude tancovat na něco úplně jinýho. No co.

S Moimir Papalescu & The Nihilists jsem dělal rozhovor. Jsou to příjemný a bezva lidi. Rozpad mě mrzí, ale zůstanou dvě dobrý desky. And it counts. Zní to jako modelová situace. Nemyslím si, že by tahle kapela byla "důkazem, že peklo opravdu existuje". Spíš tím, co už nakousnul Destroyer ve svým R.I.P.ku.

"Baby, I miss you..."

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

Young Folks?

4/12/07 16:14

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu