WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

sobota, dubna 29, 2006

Poor Alois


Malý turnaje před Mistrovstvím světa nic neznamenaj. Je to prostě možnost, jak vyzkoušet hráče, jestli dokážou fungovat i na mezinárodní scéně. Třeba Balaštík to zrovna neumí. Ale to je jedno. V jádru jde zase jenom o peníze - podle umístění v Euro Hockey Tour. Je mi jedno, jestli budeme dostávat sedmičku od našláplejch Rusů, že nedokážeme ve 140 minutách vstřelit víc jak jeden gól a tak dále. Teda, bylo mi to jedno, protože vždycky když jsem se dřív podíval na střídačku, viděl jsem tam stát lidi, co moc dobře věděli, co dělaj. Teď ale ne. Teď je tam někdo, koho nejlíp odhadnul už před lety Radek Duda. Růža, Augusta, Ivan - ti dokázali zburcovat i lidi, co už neměli kde brát, ale tenhle? Těžko.

Může mi někdo vysvětlit, proč byla v Turíně podle většiny hráčů divná atmosféra, když tam byl takřka stejnej kolektiv? Vzduchem to asi nebylo. Ven! Jak zpívá Iggy & Pistole - No Fun!

Stejně tam měl už dávno bejt Vladimír Vůjtek starší!