WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

čtvrtek, září 14, 2006

Star Wars: Shadows Of The Empire


Je mi dvacet a hraju hru na nejlehčí obtížnost.

V roce 1997 jsem začal kupovat Level. Moje první hra bylo RPG Diablo, který mám jestě včetně originální krabice a všeho, co k tomu tenkrát dávali. Stálo tenkrát 2 200 korun. Na obálce jednoho čísla byl Peter Forsberg, tvář NHL 98 (myslím, že to byl říjen). To byla moje druhá hra. V roce 1997 jsem poprvé držel v ruce CD přílohu Levelu, která obsahovala demoverzi Star Wars: Shadows Of The Empire. Tenkrát to bylo všechno v rozpuku a LucasArts se rozhodli, že půjdou s dobou (jako vždycky všechno, co mělo/má/bude mít v názvu jméno George Lucase), a tak tahle hra chtěla jako jedna z prvních 3D grafickej akcelerátor, kterýmu se v tý době tak hezky říkalo - 3dfx. Takže jsem měl smůlu, protože tehdy se v mým ďábelským stroji na frekvenci 133 MHz skrejvaly pouhý dva megabajty od výrobce S3 plus tězce neakcelerovaný. 3dfx jsem dostal ke dvanáctejm narozeninám. To znamená, že o necelej rok pozdějc jsem si konečně vychutnal demo Star Wars: Shadows Of The Empire. A podlehnul mu.

V roce 2006 už Level dlouho nekupuju. Jenom nárazově, když je zajímavá příloha v podobě plný hry, třeba Posel smrti. V roce 2006 jsem konečně sehnal Star Wars: Shadows Of The Empire. Hru podle stejnojmenný knížky, jejíž příběh je situovanej mezi druhou a třetí epizodu starý trilogie, takže mezi pátej a šestej díl, takže mezi The Empire Strikes Back a Return Of The Jedi. Vy, Dash Rendar, pašerák a dobrej pilot a umíte to se zbraněma - takže ano, něco jako Han Solo - máte za úkol zabránit atentátu, kterej se chystá na mladýho Skywalkera. May the force be with you.

Je mi dvacet a hraju hru na nejlehčí obtížnost.

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

Je mi 18. Nikdy sem nebyl do tohohle typu veci, presnejc receno - uz vic jak rok a pul sem se venoval jinym kratochvilim nez hrani pc her...
Nicmene, ted kazdy rano probouzim sousedku strilenim nemcu v call of duty2. A co vic, bavim se primo kralovsky. Je mi 18 a tri ctvrte a hraju hru. Na nejlehci obtiznost!! Je tohle vsechno oukej?

:))

14/9/06 21:40

 
Anonymous Anonymní napsal...

Je mi tricet a kazdou hru automaticky poustim na nejlehci obtiznost :) Ze by postupny vyvoj? :) Paul

15/9/06 21:56

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu