WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

pátek, května 04, 2007

Welcome To The Church...


Počkali jsme až opadne celkový vzrušení a strávili spolu celý den. Neon Bible. Opravdu výborná deska. Máme květen a já bych nerad proklamoval něco o nejlepší desce roku, protože látka, kterou tady Arcade Fire předkládají, není vůbec jednoduchá na uchopení. Ale loni to bylo podobný s The Dresden Dolls a nakonec jsem je ve svým finálním hodnocení (roku) frknul nejvejš.

Neon Bible. Ty emoce z toho jenom bublají a s přibývajícíma hodinama obsah desky těžkne a těžkne. Ve tři odpoledne se mi Windowsill ještě nezdál tak dekadentně zabarvený bezvýchodností, stejně jako vokály na celém albu. Je to zvláštní pocit, když člověk cítí, jak mu to zraje pod rukama. Neon Bible je výborná nahrávka. Jedenáct tracků, jedenáct hitů-nehitů. Žádný výkyv, žádná vata. Strávili jsme spolu celý den a ani minutu mě nenudila. Kandidát na album roku.

Takže jsem se nechal unést.

Keep The Car Running, Intervention, Windowsill.
(No Cars Go, My Body Is a Cage, Black Waves/Bad Vibrations, Neon Bible, Black Mirror, The Well And The Lighthouse, (Antichrist Television Blues), Ocean Of Noise)

Komentáře:

Blogger Mr. Hide napsal...

dyť já to řikal :-)

4/5/07 01:34

 
Anonymous Anonymní napsal...

Jenom furt nevim, jestli to mam brat jako depresivni desku nebo ne, protoze me - i pres ty apokalypticky texty - vysledek neprijde jako "downer". Spis naopak. Holt je v tom ten Springsteen, zejo *grin*

4/5/07 12:52

 
Anonymous Anonymní napsal...

lukasi, zajima te jeste hudba? jeden vykrik typu "shitdisco jsou vic nez klaxons" za mesic je trochu malo.

7/5/07 00:38

 
Anonymous Anonymní napsal...

Slyšel jsem to zatím dvakrát a řeči o nejlepší desce roku si s dovolením nechám na konec roku. Zvlášť, když jsem teď naprosto okouzlen novými Fatal Shore. Ale už teď vím, že Neon Bible ještě několikrát projedu. Pak zjistím, jestli se všichni kompletně zbláznili, nebo je to vážně tak úchytná věc. Zatím nevím nevím...¨

7/5/07 13:23

 
Anonymous Anonymní napsal...

Fatal Shore do kazdy rodiny!! kdyz sme na tom reklamkarskym blogu ;-)

7/5/07 21:36

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu