WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

čtvrtek, září 06, 2007

Holiday! Is Away!


Mělo by tam být "is gone", ale to by se potom nerýmovalo. To pak dá rozum, že si člověk dovolí šukat s anglickou gramatikou.

Kdyby mi nepřipadalo, že ten hradecký koncert The Killers jsem viděl před týdnem, asi by bylo všechno v pořádku. Prapodivně rychle to uteklo. První týden září budu mít pomalu ale jistě za sebou, venku přituhuje a začíná se smrákat k tomu melancholickýmu počasí, při kterým má člověk občas sto chutí zahrabat se pod napadané listí. Kromě fotek jsem toho přes prázdniny moc nenadělal. Zajímavá zkušenost u Championship Records se sháněním peněz, kdy se vám buď oslovení neozvou vůbec, nebo ozvou s naprosto něčím jiným, než o co jste je žádali. Hoď si korunou, co je lepší. Po roce se s The Prostitutes exhibovalo v Ronaku, nicméně to dopadlo trochu jinak, než si všichni zúčastnění malovali. Pokud jde o samotný koncert, aby nedošlo k nějakýmu šumu. Všechno okolo bylo v pořádku, poznaly se nové tváře - party beast Alex & his "fuckin' dog that doesn't like the modernism, eh" Charles, co "přežil už sedm CzechTek", Veronika Santiago, Adam z The Fake Tapes - poznalo se taky to, čemu se "v Praze říká dno, ty vole" - alko-folk O. Větvičky (bez P. Klobouka) - a v baru bylo nakonec dobře. Na pokoji ale "strašně strašný vedro" a nakonec rock'n'roll symbolizovanej neustlanou postelí.

"Už si v Praze?"
"Jojo, Alex je totiž nejenom nejopilejší šofér, ale taky nejrychlejší."

Vnitřní rozpoložení bylo před začátkem letního období na bodu mrazu, možná ještě trochu níž. V tuhle chvíli se pohybuju v kladných hodnotách, především pak díky několika faktorům, který si (s radostí) nechám pro sebe.

Sice mě trochu ubíjí fakt, že když už se člověk k něčemu rozhoupe a reaguje na předhozený výzvy, nepřijde mu ani odpověď, ale to se snad poddá. Koneckonců, mělo mě vytrénovat už ta praxe pod Championship Rec., že jo? Trochu víc mě straší, že jsem asi dosáhnul věku, kdy mi vnitřní hlas říká něco v tom smyslu, že už je pomalu na čase vracet těm, co mám nejradši, to, co do mně investovali a investují. Je jednadvacet věk, kdy je dobře, že za sebou člověk skoro nic nemá, nebo naopak?

Poslouchám debutovou desku Stateless a je to tam. Nevím, jestli je v tom něco vizionářského, nebo jestli ti kluci mají hloubku, ale poslouchá se to parádně. Ano, s tím "jednoduše úchvatné" z Blowback Magazine bych souhlasil.

Vlastně jsem přes prázdniny přečetl celého Palahniuka (v češtině) a teď se pídím po těch nepřeložených záležitostech. Kluk se trochu opakuje, ale vždycky mě to bavilo takovým způsobem, že jsem měl problém se odtrhnout. I když ten Deník se mi četl jasně nejhůř. Ale ty doslovy k Palahniukovým knížkám stojí za to.

V tuhle chvíli dělám na ročníkové práci o michalovi nanoru. Kamenujte mě a křičte něco o plakátech nad postelí, jinak by to tu, na tom našem českým internetě, nebylo ono!

Trochu odjinud: Keira Knightley se stala tváří Chanel a vypadá to moc dobře, i když se samozřejmě objevily spekulace, že jejímu tělu, které na printu zakrývá pouze buřinka, dopomohla k dokonalosti moderní technika. Mě by spíš překvapilo, kdyby se objevila hláška, že tam k žádný retuši nedošlo. Keira Knightley appears in saucy ad for Chanel.

Dolce & Gabbana rozjela kampaň na podporu kolekcí podzim/zima 2007-08, která je postavená na myšlence "obrácení zavedených rolí ve společnosti". Ve zkratce: oblečené ženy, nazí muži a bičík. Dolce & Gabbana rolls out another raunchy campaign.

Hudební stanice VH1 dostala přes prsty, když v plakátové kampani špásovala na téma "hudba & drogy". VH1 Music TV: That's not for kids.

Sisley prsty zůstaly. Co to znamená? Sisley: Fashion junkie.

Smirnoff: "Extraordinary Purification. Ten Times Filtered." Parádní televizní reklama, při jejímž sledování je člověku úplně jedno, kolik to muselo stát peněz. Hodně.

Trojan: "Use a condom every time." Další o kondomech. Stanice Fox a CBS ji odmítly vysílat a těch rozhořčených jedinců na YouTube. Muži samozřejmě.

A na závěr: Znáte ten vtip, jak Destroyer napíše hudební recenzi a v diskusi pod ní se ani jednou neobjeví slovo "reklamka"?

Komentáře:

Blogger Mr. Hide napsal...

mas dobrou pamet. nebezpecne dobrou :-) jinak me zas prijde ze PfP bylo pred rokem. leto bylo intenzivni.

6/9/07 23:06

 
Blogger majk napsal...

ještě o trochu lepší byl ten džouk o pražskejch hudebnících, jak jsi mi říkal na balkóně v mumii.. :)

7/9/07 10:46

 
Anonymous Anonymní napsal...

nejde o nas cesky internet lukasi, protoze po sdeleni teto novinky mym znamym, reagoval kazdy budto velkym smajlikem nebo odpovedi typu "tak to uz je extrem". sedi obe.

8/9/07 16:42

 
Anonymous Anonymní napsal...

Jen malé upřesnění: Keiru Knightley provází pověsti o anorexii. Takže ta digitální úprava fotek (a domnívám se, že neexistuje print ad, který by ji nepoužíval; i na fotkách modelek je to fuška na celý den) by potom spočívala v naplnění/rozšíření tělesných tvarů (urgh!). Takže shrnutí: ta fotka je Ách!, Keira je pěkná holka, ale image je purely virtual...

21/9/07 10:18

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu