WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

neděle, listopadu 09, 2008

I Don't Care How Many Cocks You've Sucked. I Still Love You.


Je to něco málo přes měsíc zpátky, co mi Bourek poslal link na nový track Sporto. Love International. Sladká melodie, sladkej text, pop až na půdu. Dobrej song. Na disku mám už hodně dlouho jednotlivý stopy Sunshine od The Prostitutes a pár měsíců stopy od Houpacích koňů a nic z toho doteď nevylezlo. Houpací koně měli nějakej základ, ale bylo to celý blbě nahraný - beginner - a když se to ani po určitý snaze nepodařilo opravit, letěl celej project file do koše. Bohužel. U Prostitutes jsem se vždycky zatím zaseknul nad tím, že nevím, co s tím vlastně chci. Jedno je už teď ale jistý, rozhodně to nemůže bejt nic zasněnýho, protože to by mě Pavel Kučera hnal, hehe. Navzdory vědomí svý totální produkční impotence jsem se ale Bourka odvážil zeptat, jestli bych nemohl zkusit udělat remix Love International.

Stáhnul jsem stopy. Trvalo to měsíc, a kdybych neměl týdenní prázdniny, s největší pravděpodobností by tu tenhle post nebyl. Zpočátku to byla hodně syrová úprava, která nepřesahovala původní stopáž skladby a stála na originální kytarový stopě. Vlastně to v tomhle rozpoložení vydrželo hodně dlouho, až před třemi dny jsem si řekl, že bych tam toho mohl dostat víc. Teď to trvá skoro dvojnásobek originálu, je tam James Bond, pasáž z Clerks a smyčce. Kupodivu mě to baví, i když jsem to slyšel asi 30krát a většina všeho, co udělám, nemá pro mě moc velkou trvanlivost. Tohle drží. Bourek říkal, že během následujícího týdne by to mělo být venku. Honey Sold Out. Hezkej obal, jsem zvědavej na muziku. Bourkovi se ten remix líbí. Mám radost. Dík za možnost!

Headline není žádná šifra nebo, nedejbože, vzkaz. Tak se to jmenuje. Celým názvem teda Sporto - I Don't Care How Many Cocks You've Sucked, I Still Love You (sergei macaroff version).

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

dobrá věc...

11/11/08 09:58

 
Blogger tucznak napsal...

dekuju.

11/11/08 11:34

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu