WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

neděle, dubna 30, 2006

Be Your Friend


Koncem loňskýho léta pro mě byli The Prostitutes jednou z nejlepších českejch kapel. Míchaj přesně to, co mám rád - britský kytary ze všech možnejch dekád. Začátkem zimy, to byla ta kapela, díky níž jsem si zasloužil nominaci do Inkvizice na webu Silver Rocket a teď - kolem prvního Máje jsou The Prostitutes záležitostí doslova osobní. V září sedíte s někým, koho ani neznáte v sympatickým baru Cheers!, co se nachází sotva pár kroků od vaší nový školy, a přes všechnu tu obavu, o čem si to sakra mi dva můžeme povídat, se po několika hodinách v tramvaji směr Černý kůň debilně usmíváte, protože to bylo naprosto skvělý. Navíc máte igelitku napakovanou DVDs se všemožnou tématikou a ani za půl roku jste je všechny nestihli zkouknout.

Pak si doma pustím Českej sen od Klusáka & Remundy a... Ty vole! Další téma hovoru. Každý setkání jich mám víc a víc. Vyfasuju kupu dobrejch tipů, skvělou knížku a nakonec i šanci podílet se na něčem velkým. The Prostitutes už pro mne nejsou synonymem nebo ukázkovým příkladem tzv. vlny Manchester in Prague. The Prostitutes jsou prostě kámoši. Hlavně Destroyer - nejhorší je, že on dělá snad všechno, co bych jednou chtěl dělat já.

Což samozřejmě nic nemění na tom, že recenze na desku bude objektivní. Je to za dveřma. Ochutnávejte skrz profil na Bandzone.

Komentáře:

Blogger Mr. Hide napsal...

dik. a jestli delam vsechno to, co bys chtel delat jednou ty, tak muzes zacit hned ted, protoze za a) nema smysl cekat, az jednou, ale zacit rovnou (Je to ve tvych rukou. Now. :-)))))) a za b) picoviny muzes delat, kdy se ti zlibi. Ja nic jinyho nedelam. pri psani recenze bud samozrejme objektivni, ale dej si pozor, abys nedopad jako komunistickej poslanec :-))))

1/5/06 23:15

 
Blogger Bumbaris Paris napsal...

Prostitutky sou dobry. Drzim palce a tesim se na desku. Ninja ma uz na krest pripraveny la speciale cislo :-]. Je to az debilne jednoduchy - staci rict si sam sobe, co chces a zacit to delat.

8/5/06 16:31

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu