WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

sobota, dubna 29, 2006

The Chosen One


The Matrix bylo pro mne něco, jako byl Trainspotting pro lidi v mym věku tenkrát, když ho dávali poprvé. Tam jsem přišel na chuť cyberpunku a různejm těmhle věcem. Druhej a třetí díl už mi tak k srdci nepřirostly, ale co se dá dělat. Modrá nebo červená? Pamatuju, jak jsem po návratu z kina doma v posteli uvažoval nad tím, kterou bych si vzal, kdyby mi ji nějakej ústeckej Morpheus nabídnul. A ten bullet-time, to bylo něco tak fascinujícího. Stejně jako Hugo Weaving. Já mu v jednu chvíli - když jsem to viděl podruhý - dokonce fandil. Charisma až na půdu. Dobrej film. Srdcovka.

"Please remove any metallic items you're carrying, keys, loose change."
"Holy shit."

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

Podle mě je Matrix hovadina...naprostá!!!!Ale jako nikomu to necpu:)

30/4/06 00:37

 
Anonymous Anonymní napsal...

Pro mě má podobnej význam jedině Big Lebowski. Když jsem se tenkrát vrátil z kina, přemýšlel jsem o tom, kde bych asi sehnal ty geniální plastový sandále a jestli si členství v bowling clubu u nás ve městě zaplatit na měsíc nebo raděj celej rok. Když vezmu v potaz, že Wachowski bros. jenom umně okopírovali myšlenku, která tady byla dávno před tím, než se z Keanu Reevese stala cyberpunková modla, připadne mi celej humbuck kolem Matrix stejně nechutnej a postmoderně zajebane jako dvojtej cheeseburger od MC Donalds.

1/5/06 20:06

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu