WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

čtvrtek, června 21, 2007

Nonšalantní bonvián


Dneska jsem usínal a vstával s debutem Xaviera Baumaxy - Fenkám. Narozdíl od druhý desky se tu tolik netlačí na pilu s vulgarisma & celý je to takový příjemný + vtipný. Novinku jsem zatím neslyšel, ale nevěřím tomu, že by s ní Xavi první LP překonal. Vlastně nevěřím, že ho vůbec někdy překoná. Je to asi stejně pravděpodobný, jako že by mi svoje nový album přivezl až před dům. Jako tenkrát před čtyřma rokama, den po Střekovský mumii. Dlouho před tím hypem, co byl (asi) zaslouženej, ale (určitě) přišel kapánek pozdějc než měl.

Komentáře:

Blogger Mr. Hide napsal...

z tyhle vety se mi otevira kudla v kapse: "Novinku jsem zatím neslyšel, ale nevěřím tomu, že by s ní Xavi první LP překonal. Vlastně nevěřím, že ho vůbec někdy překoná." nepredjimej, poslouchej :-)

21/6/07 13:37

 
Blogger tucznak napsal...

2 destroyer: vychazim napul z postcrapovy minirecenze na blogu & napul z vlastniho presvedceni. to se nesmi?

:)

21/6/07 14:04

 
Blogger Mr. Hide napsal...

smi se vsechno krome skrabani, stipani a kousani.

21/6/07 14:26

 
Anonymous Anonymní napsal...

Nepřekonal ale i tak se ta deska vymyká z místní produkce že stojí zato ji slyšet. Já zase nedám dopustit na Buranissimo Forte. Pořád mě baví i postý a to se mi nestalo snad od 14 a mnágy.

21/6/07 15:53

 
Anonymous Anonymní napsal...

kdo je Xavier Baumaxa?

21/6/07 19:16

 
Anonymous Anonymní napsal...

nakej buran ne? asi naka celebrita z usti....

22/6/07 10:07

 
Blogger Mr. Hide napsal...

kdo je pp?

:-)

22/6/07 17:05

 
Blogger Vít Čondák napsal...

tucznak: Dík za praktickou ukázku toho, jak pracují média. =)

22/6/07 18:08

 
Blogger tucznak napsal...

2 destroyer & gunny: tak nejak premyslim, jestli si ty vety z toho postu interpretujete spravne. :)

mit dojem, resp. neverit, ze fenkam prekona, neni preci nic proti nicemu & s praci medii to nema co delat. prvni deska je dobra, druha horsi a treti nemusim slyset, abych ji neveril. stejne jako jsem neveril druhy desce [dopln libovolnou kytarovku]. :)

jo, jinak mam xaviera rad. :)

22/6/07 19:59

 
Anonymous Anonymní napsal...

a úplně nejlepší je naživo:)

22/6/07 20:33

 
Anonymous Anonymní napsal...

destroyer: koukam, ze mate s lukasem docela podobnej styl humoru. ten smajlik "pro jistotu" je stejne nejlepsi :D

23/6/07 01:19

 
Blogger tucznak napsal...

2 pp: jak ty vzdycky poznas, co maji lidi spolecnyho, petre, to je famozni...

23/6/07 12:48

 
Blogger Vít Čondák napsal...

t: Já jsem to ani nezamýšlel jako stížnost, jenom mě napadlo, jak často se v médiích podobné věci jednoduše přebírají bez nějaké analýzy. Třeba v prvním článku, který o XB vyšel, ho (myslím) Korál srovnával se Závišem a tohle přirovnání se s Xavim pak táhlo snad rok.

24/6/07 00:22

 
Anonymous Anonymní napsal...

teda já jsem jsem jako první obdržel buranissimo a mám pocit, že je silnější než fenkám, retrofutro mě taky baví
p.s. k těm sprosťárnám - to se mi právě líbí to kolísání, ale neberte mě vážně, je to jen názor,každýho věc co poslouchá, recenze nečtu:-)

17/8/07 09:36

 
Blogger Zumba s Pájou napsal...

Baumaxa celkově je v jiným než většinovým proudu... a to mě baví... ty texty... vtipný, trefný, úsměvný... a že občas vulgární? nevadí:)

10/2/08 17:53

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu