WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

pátek, listopadu 24, 2006

Klobouk dolů!


Ahoj, jmenuju se Honza a je mi 28 let.

Za poslední půlrok se toho v mém životě stalo víc, než bych chtěl. Všechno začalo v březnu, kdy mi lékaři diagnostikovali rakovinu varlat. Bylo to jako rána z čistého nebe. Nejen proto, že se nám za pár dní měla narodit druhá dcera. Nevěděl jsem, co mě čeká, a jak se s tím budu vyrovnávat.

Bumbaris Paris je projekt člověka, kterej je pro mne hrdina. Tím jsem řekl všechno. Kdo neklikne, ať zkamení. Hats Off!

Bumbaris Paris - Official
Bumbaris Paris - Blog