WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

sobota, října 28, 2006

Harry Potter And The Goblet Of Fire


Částečně jsem si připomněl jedničku, abych se pak s ročním zpožděním konečně podíval na nejnovější kousek. Mike Newell možná není tak dobrej režisér jako Cuarón, co dělal Vězně z Azkabanu, ale čtvrtej filmovej přepis příběhů Harryho Pottera rozhodně není takovej průser, jak se snažej všichni namluvit. Předlohu od Rowlingový jsem nečetl a nepředpokládám, že by se na tom mělo něco změnit. Harry Potter And The Goblet Of Fire je dějově natřískaná podívaná, ale když člověk dává pozor, rozhodně se v ní neztratí. V poslední půlhodince mi ale chvíli nebylo jasný, jak natočej další díly, aby se jim nezvednul rating. Nakonec mi došlo, že čtenáři & diváci čarodějnickýho učně z Bradavic rostou s ním, takže...

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

Jak všichni se snažej na mluvit, že je GoF strašnej? Já ten film chválím kudy chodím... A že se ti líbil, aniž jsi čet předlohu, jen potvrzuje jeho kvality. :-) avada kedavra.............

30/10/06 13:32

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu