WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

středa, prosince 24, 2008

Případ pro sociologa.


Takovej dobrej seriál to byl, bohužel nevydržel s laťkou kvality ani dvě série. Ale pořád na něj koukám, stále častěji pak s údivem v očích a mysli. Nic v Prison Breaku nedává smysl, nic nemá platnost delší než 40 minut, stopáž jedné epizody. 

Bod A bylo původně vězení, bodem B pak svět před mřížema. Jasně nalajnované hřiště. Druhá série vlastně žádnou hrací plochu neměla (což bylo znát), a tak se autoři vcelku oslovsky uchýlili zpátky do probádaných vod. Čtvrtá série? 

Škoda slov, ale každý týden si najdu chvilku, abych se ponořil do světa šeptajícího génia, násilnickýho bratra a jedinýho dobrýho herce (Fitchner). Fascinuje mě, pod co všechno jsou scenáristi ochotní se podepsat, fascinuje mě, jak každým dílem posunují hranice (ne)uvěřitelnosti, a sám sebe se (při a) po každém díle ptám, jak tohlo nakonec ukočírují, aby ten kýbl pitomostí, převratů a nelogičností do sebe v (jistě velkolepě pojatém) finále zapadl. A nikdo jim pak nechtěl vypálit kanceláře...

Komentáře:

Blogger Ringwraith napsal...

no, me treba zrovna ctvrta serie neprisla nejhorsi. aspon to pekne restartovali.

24/12/08 14:54

 
Blogger tucznak napsal...

hele, pokud se pristihnu u toho, jak si rikam, ze stejne vsichni nakonec maji na rukach "kakaovou skvrnu velikosti mexickeho dolaru", asi to nebude zase tak povedenej restart. :)))

24/12/08 16:35

 
Anonymous Anonymní napsal...

aby se z toho nakonec nevyvinula "kakaova dirka velikosti mexickeho dolaru"XDDD. jo a ja tyhle serialy vubec nesleduju, imho ztrata casu, takze vubec nevim o co de:)), ale hlavne pekny vanoce, ze?,)

25/12/08 20:17

 
Anonymous Anonymní napsal...

Podobně blbě se potácejí Lost. Ale já neměl (a pořád nemám) tu trpělivost a od půlky třetí série na ně radši nekoukám.

29/12/08 23:41

 
Anonymous Anonymní napsal...

Mě PB bavil do trojky. Ze čtyřky jsem dva díly, řekl si, že je to blbost, a že to dám v kuse přes Vánoce. O Vánocích jsem pracoval, takže už to asi nedám a ani mě to nemrzí...

30/12/08 12:48

 
Blogger Ondřej Michal napsal...

jo, souhlas. sleduju to už jen ze setrvačnosti. přísahal jsem si, že dokoukám čtvrtou sérku a kašlu na to. druhá řada byla hraniční, pak už to šlo do kopru. ostatně by bylo naivní doufat, že se jim podaří udržet kvalitu po celou dobu.

1/1/09 20:35

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu