WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

pátek, října 13, 2006

Take It OR Leave It


Prej ta nová deska Roe-Deer není takovej průser, jak to podle koncertu v Akropoli vypadalo. Doba je zlá, takže už jí mám. Objektivně řečeno... Haha, vtip. Take opravdu z repráků nezní tak hrozně, jak jsem si myslel, že bude znít, když jsem se díval (a poslouchal samozřejmě) na tu čtveřici emo účesů v žižkovským Paláci. Mám s tím jenom jeden jedinej problém, možná dva, ale ten první je zásadnější. Když jsem četl recku od pp, myslel jsem, že to s tím Placebem přehání. Ale ono prd. Take zní od prvního do posledního tónu (počítám samozřejmě i to mega outro, který napadlo nevím koho, ale je to jeden z nejusvědčujících materiálů Molko-modly desky) jako jedna velká pocta ostrovní kapele, jejíž členové tvoří průřez napříč celým spektrem všech sexuálních orientací. Takže se to má tak, že Take budou mít lidi rádi a) podle toho, jak mají rádi Roe-Deer, nebo b) podle toho, jak moc mají rádi Placebo a kolik jsou toho "placebování" klukům z Roe-Deer s to odpustit. Ale jedno se musí Pražákům přiznat, proti Andrzejovi je Molko fakt roztrhanej hadr na koštěti a nemyslím si, že by to mělo co dělat s tím, že se Brian rozhodnul založit rodinu. Ale palinoman říkal, že je to jenom image. Uvidíme...

Ale jo, KooKee mě baví & několik dobrejch momentů tam je. Neříkám fuck off. To je důležitý!

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

Ono jim to bude celkem jedno ;-)

15/10/06 12:41

 
Anonymous Anonymní napsal...

nejses ty debil?!...nebo jak se rekne tucnak cesky?...

21/10/06 01:40

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu