WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

pátek, října 06, 2006

(Don't) Take That


Roe-Deer ve středu večer křtili novou desku a pokud bych se měl podle toho koncertu v Akropoli rozhodovat, jestli si Take koupím, rozhodně bych neváhal. Tu desku bych nekoupil. Moje poprvé se "zasněnejma melancholikama" z Prahy bylo studený. To vystoupení bylo jako jedna velká ledová kra, ve který se občas objevila prasklinka (2nd Floor Boy, KooKee, Vertigo, možná The Stranglers), ale celkově? Brrr. Andrzej má navíc dost divnej hlas, a kdyby ty kytary nebyly tolik nahlas - ale že by jim celkově dávali nějak zabrat, to zase ne, takže jinak. Andrzej má navíc dost divnej hlas, a kdyby do toho bubeník nemlátil hlava nehlava, zaškatulkoval bych si Roe-Deer po včerejšku do kategorie "přiteplená kytarovka". Zarazil mě hlavně fakt, že se říká, jak naživo zní všechno mnohem líp než z desky. Jestli ty novinky zněly mnohem líp, tak ta deska musí bejt hrozná. Opravdu. Sice ne tak hrozná jako třeba Toneless, ale o tom jindy. Roe-Deer rozhodně nejsou špatný hudebníci, jenže včera mě fakt neoslovili. Navíc pochybuju, že by se to mělo v budoucnu nějak změnit. Jestli se vám někdo bude pokoušet namluvit, že to bylo dobrý či výborný, pošlete ho do háje. Kecá. Ani těch lidí, zdálo se mi, tam moc nebylo.

Na předskokanech z Rakouska jsem vydržel přesně dvě hrábnutí do strun a jedno "It's good to be back here."

Foto: xichty.cz

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

che
přišlo mi to poprvý od křtu Aquaparty dobrý...
jdu do háje sám, netřeba posílat... pěknej den

6/10/06 09:43

 
Blogger tucznak napsal...

2 canny: to se kluci asi nemuzou moc chlubit, koukam. peknej den...

:)

6/10/06 10:10

 
Anonymous Anonymní napsal...

"spatna kapela/dobra image" - porad do toho des? ,-)

btw. ty remixy budou asi ted za tejden

6/10/06 10:46

 
Blogger Woo napsal...

docela se mi libi to prirovnani k ledu..ale co jinyho cekat od tucznaka:) krest nebyl hudebne nic moc , jinak ale to cd neni tak zly, docela me naopak prekvapilo, ale ta streda se proste moc nevyvedla.. Ve stredu mi vadilo mi to komorni osvetleni/ myslim ze lampicky a svicka celej koncert nedoda ty atmosfere zivost, a ta energie mi asi chybela nejvic, navic Andrzej trochu kvicel prislo mi.) ale byla to zabavna noc:)

6/10/06 11:26

 
Blogger olivia napsal...

sice jsem se do sálu nedostala (ta malá scéna je moje prokletí), ale z dálky to znělo dost hrozně...

sofii: rozhodně do toho jděte, miluju špatný kapely s dobrou image. už máte kvalitní management, který vás prosadí? :-)

6/10/06 21:19

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu