WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

čtvrtek, října 12, 2006

Hundred Times In


Bude to tak tři čtvrtě roku zpátky, co jsem si poprvé koupil Time In. Apple design mě baví a tenkrát se mu, podle obálky, rozhodli věnovat několik stran. Nakonec jsem vystřízlivěl, protože to ani nebyla četba, to bylo utrpení. Grafická stránka stála za prd už od zmíněný obálky, kde se vzhledem fontu zrovna dvakrát nezabejvali. Sklon-nesklon v jednom slově (Apple), kurzíva, jiná barva, velikost, všechno naplácnutý na jednom místě. Zkrátka, nebylo to vůbec povedený. Cena se tenkrát pohybovala ještě kolem devadesáti korun, články byly samej překlep, přebejvající nebo scházející mezery. Co se týče použitejch písem a jejich velikostí, jednotlivý materiály na sebe zrovna dvakrát nenavazovaly. Tenkrát jsem si řekl, že Time In už ne. Hlavně mě totiž vyvedl z míry ten poměr cena/výkon.

Po nějakým čase se redakce rozhodla grafiku změnit, cenovou politiku taky. Občas jsem Time In prolistoval v Tescu. Pak se mi dostalo do ruky minulý číslo s Aňou na obálce. Rozhovor dobrej, fotky od Adama Holýho šly tenktokrát nějak mimo mě. Předevčírem jsem šel kolem trafiky, Time In za 59 korun, Paris Hilton na obálce, 50 nejlepších hereckejch výkonů všech dob a tak dále. Interview s Paris jsem si nemohl nechat ujít. Na začínající podzimní náladu ideální.

Time In je na tom líp, než když psal o Apple. Obálka je koukatelnější (a s Paris to nemá co dělat!), tématickej rozptyl je typicky lifestylovej (fashion, design, hudba, film a dál porůznu), vcelku mě to baví i číst. Ale! Je to něco kolem tři čtvrtě roku, co mě vytáčely věci jako jsou překlepy, chyby a podobně. V říjnovým čísle roku 2006 se toho moc nezměnilo. Pořád je tam najdete. Třeba článek o 50 nejlepších hereckejch výkonech pak vypadá jako vycucanej z jinýho žebříčku jinýho média. To když u čytřicátýho místa Angeliny Jolie (Narušení) se píše: "Opět Angelina a opět jako pilíř." Jenže když listujete dopředu i dozadu, paní Smithovou nenajdete. Co vás napadne jako první? A dát osmnáctý místo Audrey Hepburn za film Večeře u Tiffanyho, to chce mít opravdu koule!

Když se tohle povede odstranit, mohl by Time In dospět do fáze dobrýho poměru cena/výkon. Jestli se na tom chcete podílet, zrovna někoho sháněj. Lhal bych, kdybych napsal, že už jsem o tom neuvažoval.

Piers Morgan: Dnes ráno jsem si do Googlu zadal vaše jméno a objevila jste se mi tam 70 milionkrát, zatímco Nelson Mandela má jen asi 10 milionů záznamů. Co vy na to?
Paris Hilton: Fakt? Když jsem se minule dívala já, tak jsem jich u sebe našla 90 milionů.

Komentáře:

Blogger wearemonsters napsal...

tak mladej nam dela i do grafiky, no podivejme...

:)

12/10/06 21:43

 
Anonymous Anonymní napsal...

Hele, je mi smutno z toho, ze pristupujes na JEJICH hru. Ze des do tohodle zaplivanyho lifestyle zinu a ze dokonce hltas rozhovor s nejakou pizdou numero uno. Tohle je medialni totalita. Pulp. Humus. Mrdka. Degradace konzumenta. Az jednou trotlove v Tescu prestanou slintat nad kravama a la Paris Hilton, treba se na obalech casaku zacnou konecne objevovat tvare lidi, kteri skutecne stojej za pozornost. A blbecci si pak prestanou stezovat, ze nevedeli nic o tom, jak jim tovarna na hlinik za mestem znecistila veskery zdroje spodni vody. Blbecci prestanou byt tupy stado.

13/10/06 01:09

 
Blogger tucznak napsal...

2 thief and lawyer: ja nevim, jestli si to cetl pozorne, ale...

a) nikdo nikam nejde, jenom jsem napsal, ze jsem o tom uvazoval. a uvazovani nad necim neberu jako nic zavaznyho. mel bych?

b) jo, rozhovor s paris hilton hltam, protoze, thiefe, kdyby sis ho precetl, taky bys o tom musel nekomu rict, nekam o tom napsat, protoze je to vazne neco neuveritelnyho. navic myslim, ze ho cetli i vetsi intelektualove, nez jsem ja.

uz si rozumime?

:)

13/10/06 12:12

 
Anonymous Anonymní napsal...

nj, haha, thief and lawyer je alternativní a free
:D

13/10/06 16:35

 
Anonymous Anonymní napsal...

time in za 90 Kc? kdy? ten stal 59 odjakziva

17/10/06 00:15

 
Blogger tucznak napsal...

2 anonymous: time in, listopad 2005, issn 1214-4193, 85 korun.

chybu jsem teda udelal, ale porad je to bliz devadesati nez devetapadesati.

22/10/06 12:19

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu