WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

středa, května 16, 2007

10:15 Saturday Night


Reputace napravena. Po křtu jsem tomu moc nevěřil, ale teď na Free Mondays přesvědčili. Bylo to úplně někde jinde.

Roe-Deer jako kapela, co má koule, hraje nahlas a nutí lidi se hejbat. Jako dva odlišný světy. A to tomu nebude ani rok. Příjemně překvapen + cover The Kinks naživo fakt dobře (a kecy o zničení podstaty toho tracku si nechte od cesty, výpovědní hodnota srovnatelná s celovečerním dokumentem Český sen). A souhlasím s Andrzejem, že tracky Mistake a Never4ever (nebo Never 4ever) měly být na Take. Sebevědomej výkon a... Prostě mě to bavilo, i když jsem tam šel dost skeptickej.

The Cure na závěr.

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

tak to jsem byl asi na jinym koncerte... bylo to priserny. Roe-Deer je nejprecenovanejsi cz "kytarovka" a argumenty typu "budme radi ze u nas je aspon tohle" jsou smesny... Pokud u kapely stylu RD chybi hity (jeden 2nd FB je vazne malo), stane se neidentifikovatelnou rozplizlosti, (jako zvuk v roxy-hlasita kytarova koule a zejmena jiste uchvatne destroyerovo solo, lepe receno mute, ze ktereho jsem neslysel ani ton, coz ale neni jeho chyba) doufal jsem ze za ty leta Smity a spol. treba najdou recept jak udelat melodickou pisnicku, bohuzel jsem opet zklaman...

16/5/07 12:35

 
Anonymous Anonymní napsal...

"a kecy o zničení podstaty toho tracku si nechte od cesty, výpovědní hodnota srovnatelná s celovečerním dokumentem Český sen" Mohl bys, hochu, tuto neotřelou myšlenku objasnit?

16/5/07 13:58

 
Blogger tucznak napsal...

2 david watts: pokud ma byt vypovedni hodnotou celovecerniho dokumentu Cesky sen to, jak na Cechy funguje reklama, prohrava dvojice Klusak & Remunda na cele care, protoze o tom ten dokument nerika ve finale (takrka) ani slovo. ano, reziseri delaji pruzkumy, kam se lidi pri cteni letaku divaji, kam upinaji pozornost nejdele, chodi do domacnosti ptat se, co na tv spoty lidi, co si o nich mysli atd.

ale nakonec jim tam ty zvedavci a nakupuchtivci neprijdou proto, ze byli zmasirovani nejakou super reklamni kampani, ale jednoduse proto, ze se tam prodava (treba) digitalni fotak za 499 Kc. kdyz vylepim po skole dva plakaty, na kterych budu avizovat, ze prodavam novy ucebnice v cene 500 Kc za dvacku, prijde mi zajemcu taky dost. a nebudu k tomu potrebovat pujcenej oblek od hugo bosse.

ale nepopiram, ze je Cesky sen docela vtipna zalezitost. (asi jako "zniceni podstaty You Really Got Me") ale rozhodne to neni to, za co se vydava.

takhle?

16/5/07 14:08

 
Blogger Mr. Hide napsal...

to honza: ja slysel s vyjimkou jedny skladby celej koncert z publika a zvuk byl skvelej. vsechny nastroje vcetne zpevu byly slyset. technicky se tomu da vycist jen velmi, velmi malo. kapela hrala s evidentnim nasazenim a o tom, ze to slapalo nemuze byt vzhledem k tomu, ze to neni otazka vkusu take zadna rec. podle me jsou roe-deer jednou z nejpomlouvanejsich kapel. to uz samozrejme vznika z toho, ze se ti ta kapela nemusi libit a narozdil od hudebnich kvalit tam pribyva spousta dalsich, uplne subjektivnich faktoru. hitu maj alespon pro moje usi vic nez dost, at uz to ten vecer byly pisnicky jako 2nd floor boy, stranglers, kookee nebo pinhead pirouete. muzes me snadno sestrelit diky vsem vazbam, ktery na tu kapelu mam, ale stejnou vec bych ti rek pred rokem, kdyz jsem ani nevedel, kdo tam hraje a jak se ty kluci jmenujou. seznamil jsem se s nima proto, ze mi prisla dobra jejich hudba, ne naopak. ale jedna otazka tu porad zustava: proc jdes na koncert kapely, ktera je podle tebe precenovana, nema hity a nema melodicky pisnicky? kvuli tomu, ze to byly free mondays a bylo to zadarmo?

16/5/07 18:23

 
Anonymous Anonymní napsal...

2 destroyer: Odpoved na tvou otazku je castecne v me posledni vete predchoziho commentu. Navic jsem byl zvedavej jak zni v "novy" sestave, naposled jsem je videl jeste s almelou, takze tvoje narazka na to ze to je zadarmo je mimo. Stejne tak jako ze to byl dobrej zvuk, pokud vim tak usi mi slouzi dobre a opravdu o "slyseni vsech nastroju vcetne zpevu" jsem byl pramalo presvedcen (a to jsem ten klub prolezl cely, jestli nejsem vazne hluchej).

"o tom, ze to slapalo nemuze byt vzhledem k tomu, ze to neni otazka vkusu take zadna rec." jaktoze o tom ze to slapalo neni zadna rec? podle me to proste neslapalo, to je proste subjektivni pocit, takze nac to generalizovat? Navic prave ty ostatni faktory jak jsou ty kluci obleceny, to nasazeni, jak se hejbou, jaky maj kytary a komba to se mi prave celkem libi, jen postradam ty "hity".

podle me nikdy neprekonaji apple sauce song, dale se mi libi zminovany 2nd, including me, secret lovers, stranglers (ovsem ne v te koncertni disko uprave!)... Jinak nevidim duvod proc bych te mel sestrelovat kvuli tem vazbam, pripadalo by mi to opravdu velmi nizke a trapne...

ufff, tohle je nejdelsi vyplod na net, jakej jsem kdy stvoril, preju hezkej vecer

16/5/07 22:42

 
Blogger Mr. Hide napsal...

nebudu lhat a reknu rovnou, ze takhle normalni reakci jsem v diskuznim foru necekal :-) dik.

odpoved na otazku, proc jsi tam byl beru. a beru zpet svou nevyslovenou invektivu.

neshodnem se na zvuku ni na vykonu. ok, to se neda nic delat. co se tyka pisnicek - sam jsi jich docela dost vyjmenoval. na jednu kapelu az dost si myslim, tak bys jim ten skladatelskej potencial moh zpetne priznat :-)

a ohledne sestrelovani: delal jsem si alibi, abych pak moh rict - no dyt jsem to rikal, ze to udelas. tys to neudelal. dik.

16/5/07 23:06

 
Anonymous Anonymní napsal...

je pravda, ze kdyz clovek procita diskuze naseho maleho hudebniho internetoveho pisecku (vsichni vime :-) zustava nad tim dost casto rozum stat, protoze odstrelit neco lze vzdycky a lehce, chvali se hure (nic noveho pod sluncem ze)

takze abych to trochu napravil: je videt, ze to mas v hlave srovnany, dovedl ses s nadhledem prenest pres muj ponekud "nepratelsky" komentar a to se ceni... Jo a s tim jmenovanim pisni jsem si nabeh, mas pravdu :-) s hitovosti
me naposled z made in cz libil ze vsech stran proprany dreamer, ale to je jedno, uz tu nebudu zabirat misto...

P.S. kdybys narazil na nejakyho toho voxe z prelomu 60's a 70's za 9000 tak to nekam poves :-D

17/5/07 00:06

 
Blogger Mr. Hide napsal...

povesil bych ho predevsim asi ve svy zkusebne :-)))) ale kdyby byly dva, tak se ozvu :-)

dreamer je dobrej.

17/5/07 11:49

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu