WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

sobota, července 29, 2006

Guilty Pleasure


Na Nově zase začali dávat Dawson's Creek. Abych pravdu řekl, je to jedinej seriál o teenagerech pro teenagery, kterej jsem kdy sledoval. Kterej mě dokonce i bavil, i když od nějaký třetí řady už to nabralo tu sestupnou tendenci (kvality). Dawson & Joey - dvojka, co se dokázala za celejch pět odvysílanejch řad v češtině dát dohromady jenom asi na patnáct dílů, dvojka, u který je už od začátku jasný, že nikdy opravdu nebudou spolu (a už vůbec ne při závěrečnejch credits poslední epizody, co Nova teda možná taky někdy koupí a pustí, i když při stávajícím tempu, to dopadne tak, že Dawson's Creek bude seriál, kterej jsem začal sledovat v patnácti/šestnácti a definitivně s nim skončil v sedmadvaceti), dvojka, ve který se vždycky každej snažil najít, ale pak mu došlo, že je to jenom v televizi, jenom jako.

Tenhle seriál je prostě moje guilty pleasure. Takový příjemný zpestření mezi všema těma britskejma natřískanejma kultovníma (a budoucíma kultovníma) záležitostma. Nepomlouvat...

Komentáře:

Blogger Lainy napsal...

koukám, že nejsem sama, kdo čeká na zdárný konec tohohle seriálu už nějaký ten rok. Naděje, že Joey s Dawsonem budou spolu jsem vzdala už sakra dávno. Stačila jsem se probrat i ze seriálového snu do reality všedních dnů, že takhle to na střední fakt nechodí. Škoda, bylo to docela fajn snění.

30/7/06 13:17

 
Blogger olivia napsal...

všichni to sledujeme, ale jen málokdo to přizná, že :-)

3/8/06 08:24

 
Anonymous Anonymní napsal...

A Pacey je kus... :-D

4/8/06 11:37

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu