WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

úterý, července 25, 2006

Stella Artois & Others


Když už jsem tady nakousnul tu reklamu. Destroyer mi při návratu z On The Road půjčil Shots DVD, který je plný různejch spotů. Ten můj disk je zrovna zaměřenej na japonský chlapíky, takže commercials na citronový limonády hozený do mangy, samý surreálno a originalita. Někdy je to (hodně) dobře, jindy jako fakt strašně divný. Fakt jo. V kategorii New Europe je tam hned několikrát Jakub Kohák a ano, jednou je to přesně s tím spotem pro Nadaci Terezy Maxový. K November 2005 vydání je přiloženej i druhej disk (ale nevím, jestli to náhodou nedávaj ke všem) - 50 nejlepších UK reklam. Tak jsem si řekl, proč se nepodělit. Stella Artois - to by se kluci ze Staropramenu měli kouknout, že kreativita nekončí u rádobysexylechtivejch "chuťovejch buněk". Dejte tomu pivu aspoň ksicht, když mi každej říká, že se to vůbec nedá pít...

#1 - Stella Artois: Le Sacrifice
#2 - Stella Artois: Ice Skating Priest
#3 - Stella Artois: Circus
#4 - Orange: Darth Vader
#5 - Mercedes SLK: Clouds
#6 - Skoda Octavia: Fat Man Gymnastics
#7 - Nike Shox: Hotdog
#8 - Department For Transport: Lucky

Všechno hostuje server YouTube.