WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

sobota, května 13, 2006

And You, You Will Be Queen...


Jakub Kohák je neskutečnej borec, jehož práci mám moc rád. Líbí se mi, že jeho věci maj nápad, vtip, že je to promyšlený. Věděl jsem, že dělá pro nějakou firmu, něco většího, kde sbíraj talenty jako je on a dávaj jim slušný peníze, který si za to zaloužej, protože když někdo něco umí, tak proč ho nějak náležitě neocenit. V tomhle směru je závist zbytečná koule na noze, co v životě jenom limituje. Naťukal jsem jeho jméno do Google lišty mojí ohnivý lišky, co je ve skutečnosti Panda červená, (Mozilla Firefox) a Enter. Stillking. No jo vlastně, Stillking. Bylo asi půl pátý odpoledne. Začal jsem se tím prohrabovat.

Podle všeho je Jakub v dobrý společnosti. Proklikal jsem se až k jménům jako Ivan Zachariáš nebo Oliver Stone. Je to studnice výbornejch nápadů. Klikal jsem, prohlížel, klikal a prohlížel. Čekal jsem, než se větší reklamy & znělky načetly. Bavil jsem se. Ze zdrojovýho kódu jsem hledal cesty, abych ty nejlepší kousky mohl hodit sem. Pročítal jsem si biografie, texty. Zajímalo mě to. Pak jsem to okno zavřel a na hodinách bylo skoro sedm.

P.S. Fotil Gonzo.

Ivan Zachariáš - Stella Artois [Quicktime]
Oliver Stone - Orange [Quicktime]
Stillking Homepage

Komentáře:

Anonymous Anonymní napsal...

Stillking rules. A projevu je na tom jediný: nadnárodní koncerny a průmyslově-tržní giganti se stávají mecenáši reklamy coby umění, protože jen oni si můžou dovolit známý tváře, sakra drahou produkci a skutečně kreativní režiséry. Je tedy globalizace špatná? Když jsem koukal na spot Stelly, vzpomněj jsem si, jak si kdysi stěžoval Svěrák Jr., že celej oscarovej Kolja stál asi desetinu toho, co jeden klip Jamiroquaie:)

21/5/06 03:36

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu