WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

pátek, května 19, 2006

Třeba na sever...


Ve středu v Akropoli ve společnosti příjemnýho chlapíka - naturalizovanýho Pražáka, co koncem dubna vytáhnul kvantum lidí do Jeseníku, do tamního kulturního domu, kterýmu familiérně přezdívaj Pentagon. Jaromír Švejdík, zpěvák & textař Priessnitz + zpěvák & textař Umakartu + kreslíř + grafik + storyboardař + fanoušek Bloc Party, Pixies a The Cure (nejenom), je perfektní persona, z níž jsem měl ještě pět minut před středeční čtvrtou hodinou docela vítr. Abych nenudil, abych to prostě nějak nepodělal. Sundal cool & trendy čapku, ubalil první cigaretu a bylo jasno - zapomeň na nervy.

Po necelejch dvou hodinách, z nichž necelejch devadesát minut je zaznamenáno ve wavu/mp3, jsme se rozešli. Požádal mě o nějakou muziku a někdy se prej sejdeme. Říkali neboj se, ale já se bál. Nakonec jsem zjistil, že zbytečně. Skvěle jsem si pokecal. Bohužel teď přichází ta horší část - přepisování. Play, Stop, Rewind, Fast Forward. To jsou čtyři slova, který mi budou v nejbližší době dělat společnost. Nic k závidění. Narozdíl od tý středy.