WALK IN SILENCE, DON'T WALK AWAY, IN SILENCE. SEE THE DANGER, ALWAYS DANGER, ENDLESS TALKING, LIFE REBUILDING, DON'T WALK AWAY. WALK IN SILENCE, DON'T TURN AWAY, IN SILENCE. YOUR CONFUSION, MY ILLUSION, WORN LIKE A MASK OF SELF-HATE, CONFRONTS AND THEN DIES. DON'T WALK AWAY.

úterý, srpna 01, 2006

Arctic Juice


Whatever People Say I Am, That's What I'm Not jsem slyšel naposledy... Už je to dlouho, hodně dlouho. Ale za poslední dva dny jsem několikrát v televizi zahlídnul novou reklamu na džusy od Tomy, kde mi doprovodná hudba až moc připomíná Mardy Bum. Je to tak nebo už mi z těch všech kytarovek (i když jsem se jejich poslech pokusil v posledních 2 měsících dostat na rekordně nízkou hladinu) hrabe?

Jestli to někdo uvidíte, dejte mi vědět. Arctic Monkeys jako doprovod pro kutálející se a porcující se ovoce, hm.

Tady pomůže snad jenom ps z nmm...

Komentáře:

Blogger Lainy napsal...

nehsou to spíš Babyshambles? taky v tom už mám "JEMNĚ" bordel :/

1/8/06 22:10

 
Anonymous Anonymní napsal...

No tak, Lukáši, jako učenlivý žák marketingu by jsi se neměl dopouštět takových školáckých chyb, aby jsi nepoznal "českou školu", totiž 4 takty a uhnout (od hudebního) motivu pryč... Přijde to levněji... A Češi na tohle slyší !

2/8/06 03:04

 
Blogger tucznak napsal...

ale to jsem poznal, ze je to ceska skola "4 taktu a pryc". jenom jsem si nebyl jistej, jestli jsou to opravdu opice nebo ne. tak jak?

:)

2/8/06 09:39

 
Anonymous Anonymní napsal...

jsou to opice

2/8/06 10:30

 
Blogger tucznak napsal...

2 R^đ!w: diky...

2/8/06 16:45

 

Okomentovat

<< na hlavní stranu